reklama

Navždy spolu

Láska si nevyberá čas kedy má prísť, príde vtedy keď ju najmenej očakávame a tak isto aj odíde. Láska má veľa podôb.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Na lavičke v parku sedí starček so starenkou. Jemne ju pritisne k sebe, pohladí po strieborných vlasoch a zašepká jej do uška:Pamätáš? Keď sme tu boli prvý krát? Áno! Začervená sa starenka. Jej belasé oči sa rozžiaria a tvár ozdobí úsmev. 

 Bolo to veľmi dávno. Dal si mi kamienok v tvare srdiečka, mám ho doteraz. Opatrovala som ho ako oko v hlave, bol to môj talizman na celý život.

Obrázok blogu
(zdroj: Juliana Benčičová)

 Oproti nim na lavičku si sadol mladý párik. Každý drží v rukách mobil. Neustále ho šúchajú, hladia, stále sa mu venujú. Akoby medzi nimi bol niekto tretí. Žiadne nežnosti, žiadne slová. Hrobové ticho prerušila sivá holubička, ktorá priletela a zbierala omrvinky. Vtedy mladík zdvihol hlavu a kopol do nej. Starček so starenkou sa na seba pozreli, vstali a mlčky odišli. Starenka si utrela slzu v oku, chytila starčeka za vráskavú ruku a roztraseným hlasom dodala: poďme preč! Tu nie je láska! Láska sa niekam stratila...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Taká je doba, povedal starček, ale pre nás to neplatí!

Juliana Benčičová

Juliana Benčičová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som ani nie tak stará, ako pubertiačka. Rada píšem o rôznych témach. Najviac ma však zaujíma zmysel života a čo bude potom. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéÚtržky života

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu