reklama

Spomienky

Najkrajšie tajomstvá sú ukryté až na dne mojej duši o ktorých nevie nik, len moje srdce tuší. Juliana Benčičová

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Spomienky ktoré máš, sú v tebe ukryté, ako vo veľkej knihe. Ktorú keď otvoríš a listuješ list po liste, sa ti postupne vynoria a obnovia. Znovu ich živo prežívaš a vraciaš sa k nim. Tie zlé postupne upadajú do zabudnutia a tie krásne ešte viac vyzdvihuješ. Spomienky nikdy nezostarnú, tie tu budú, aj keď ty tu už nebudeš! 

 Pamätáš, hovoril si mi, že spolu zostarneme. Zostarli sme, ale každý sám!

Si moja nádherná minulosť. 

Prítomnosť platonická.

Budúcnosť vo hviezdach nekonečná.

Obrázok blogu
(zdroj: Juliana Benčičová)
Juliana Benčičová

Juliana Benčičová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som ani nie tak stará, ako pubertiačka. Rada píšem o rôznych témach. Najviac ma však zaujíma zmysel života a čo bude potom. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéÚtržky života

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu