reklama

Zachráňme naše Slovensko

Hovorí sa, že nikdy nie je tak zle, aby nebolo ešte horšie. Často sa vraciam do doby minulej a porovnávam.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)
Obrázok blogu
(zdroj: Juliana Benčičová)

 Mám rada naše Slovensko, ale to čo sa tu teraz deje, nemá obdoby. Môj pohľad z vonku do politiky je viac ako hrozný. Boj o moc, arogantnosť, nenávisť, ohováranie, vulgarizmy a faloš. Po boji prichádza očisťovanie, odpúšťanie, okrášľovanie. A ty, teraz buď múdra! Tak si vyber! Veď strán je ako maku. Bez rozmýšľania. Už som si vybrala. Stranu "Nikoho." 

 Často si kladiem otázku, kde zmizlo to naše skromné Slovensko? Žili sme ako jedna šťastná rodina. Nemali sme nič! Ale mali sme všetko!

Juliana Benčičová

Juliana Benčičová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som ani nie tak stará, ako pubertiačka. Rada píšem o rôznych témach. Najviac ma však zaujíma zmysel života a čo bude potom. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéÚtržky života

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu