reklama

Aj staroba môže byť krásna

Ani by som to nemala nazvať starobou, ale starším vekom. Lebo dnešní deväďdesiatnici šikovní, aktívni, inteligentní, múdri ľudia. Zisťujem, že čím som staršia o to viac chcem všetko vedieť a poznať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)
poľné maky po daždi
poľné maky po daždi (zdroj: Juliana Benčičová)

 Ráno vstanem, otvorím oči a poteším sa! Hurá som na svete! Vyskočím z postele ako srnka. Uvarím si dobrú kávičku, prinesiem si ju do postele na striebornej tácke a tvárim sa, že mi ju niekto priniesol. Cítim sa ako princezná. Obklopím sa knihami, telefónom, tabletom. Pozerám telku a ešte pri tom aj čítam. Všetko chcem stihnúť, neviem čo skôr. Nasávam vedomosti plnými dúškami. Píšem, počúvam, sledujem a pritom pijem voňavú kávičku. Mňam, tá je výborná. Užívam si to krásne ráno. Som staršia pubertiačka, no a čo! Aj to musí niekto byť! Moja duša je však mladá a stále ma navádza a provokuje. Stále niečo hľadám. Hľadám krásu, hľadám ju všade a vo všetkom. Rozmýšľam nad tým v čom je ukrytá podstata života. No neviem na to odpoveď, o čom je vlastne tento život, o čom je tento svet? To je téma ktorá ma najviac núti premýšľať a zamýšľať sa nad sebou a nad životom. Dôležité je pre mňa to čo je teraz a tu!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
ruža v rozkvete
ruža v rozkvete (zdroj: Juliana Benčičová)
Juliana Benčičová

Juliana Benčičová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som ani nie tak stará, ako pubertiačka. Rada píšem o rôznych témach. Najviac ma však zaujíma zmysel života a čo bude potom. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéÚtržky života

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu